سئو سایت یا خدمات سئو و بهینه سازی سایت

Wiki Article


اتصالات داخلی را به خاطر بسپارید
حالا بیایید تصور کنیم که سایت شما با یک سری محتوای عالی آماده شده است. اکنون زمان ایجاد پیوندهای داخلی به سایت شما است. پیوند داخلی به گوگل کمک می کند اهمیت محتوای سایت را تشخیص دهد و همچنین معماری سایت را تعیین می کند. اتصال داخلی نیز قوانینی دارد که هنگام استقرار باید از آنها پیروی کنید. برای اطلاع از تمامی این قوانین لینک داخلی پونه مدیا را مطالعه کنید.

لینک به سایت های لینک شده
این به شما کمک می کند تا صحت محتوای سایت Google خود را نشان دهید. به عنوان مثال، اگر به سایت های مرجع در منطقه خود پیوند دهید، به گوگل می گویید که از اطلاعات صحیح و معتبر در مقاله خود استفاده کرده اید. این به سایت شما اعتبار می بخشد. (همیشه به یاد داشته باشید که همه این ترفندها باید به درستی استفاده شوند و زیاده روی در آنها به شما آسیب می رساند.)

به طور منظم به روز کنید
سایت خود را طبق آخرین به روز رسانی الگوریتم های گوگل به روز کنید. این هم در مورد فاکتورها و هم به روز رسانی محتوای سایت شما صدق می کند. به عنوان مثال، شما مقاله ای در مورد بهترین مصالح ساختمانی در سال 2020 نوشتید، اما در سال 2021 متریال دیگری پیدا می شود که نه تنها برای ساخت و ساز بهتر است، بلکه قیمت پایین تری نیز دارد. بنابراین باید این متن را به عنوان یک سایت ویکی پدیا به روز کنید.

مطمئن شوید که سایت ایندکس شده است
تقریباً همه موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست بندی سایت شما طراحی شده اند، اما به موتورهای جستجو اعتماد نکنید و خودتان بررسی کنید. با استفاده از ویژگی های چارچوبی که برای ایجاد صفحات خود استفاده می کنید، مستقیماً از موتورهای جستجو مانند Google برای خزیدن در سایت خود استفاده کنید.

دامنه سایت را تغییر ندهید
طول URL یکی از مهمترین عوامل برای موتورهای جستجو است. URL قدیمی در نتایج بالا می رود، بنابراین نام دامنه را تغییر ندهید. اگر هر شش ماه یکبار سعی کنید نام سایت یا وبلاگ خود را تغییر دهید، هرگز در رتبه های برتر مورد توجه قرار نخواهید گرفت.

زمان بارگذاری سایت را کاهش دهید
سرعت آپلود خود را افزایش دهید زیرا این یکی از مهمترین عوامل برای سئو است. پخش کننده های موسیقی، تصاویر بزرگ و افزونه های غیر ضروری را برای سرعت بخشیدن به بارگذاری حذف کنید. این مشکل امروزه اهمیت ویژه ای پیدا می کند که اکثر کاربران از دستگاه های تلفن همراه برای بازدید از سایت استفاده می کنند.

ایجاد اتصالات خارجی
خوب، به قسمتی می رسیم که در مورد محیط صحبت می کنیم، یعنی نحوه ایجاد ارتباطات خارجی. هرچقدر هم که از کارهای خوبت حرف بزنی، حتما فرد دیگری مستقل از تو هست که حرفت را تایید سایت جانبلاغی کند یا به نوعی معرفیت کند. اینجاست که شما نیاز به سایت دیگری برای لینک دادن به سایت خود دارید و همچنین باید به سایت های دیگر لینک دهید.
باید توجه داشته باشید که موتور جستجوی گوگل برای تعیین معتبر بودن یا نبودن سایت شما به شدت به پیوندهای خارجی متکی است. با دنبال کردن و کنترل این چک لیست، سئو قابل توجهی را در سایت خود تضمین خواهید کرد. برای برقراری ارتباط خارجی، محتویات قسمت اتصال را مطالعه کنید.

سایت محمد جانبلاغی همه این ترفندها جای خود را دارند، اما اگر می خواهید سئو سایت خود را بهینه کنید و مطمئن باشید که کلاس بالایی کسب خواهید کرد، با مشاوران حرفه ای پونه مدیا تماس بگیرید، سئو وب سایت محمد جانبلاغی از نکات رایگان سئو استفاده کنید و تفاوت خدمات را احساس کنید.

سفارش سئو از شرکت های تخصصی باعث صرفه جویی در وقت Janblaghy و هزینه شما می شود.

Report this wiki page